METODYKA I DYDAKTYKA W STRZELECTWIE
Krok po kroku omówimy jak budować plany treningowe na zajęcia indywidualne i grupowe.
CELE – oczekiwane i pożądane zmiany jakie pod wpływem treningów ma osiągnąć kursant
TREŚCI – czyli jak w odpowiedni sposób uporządkować wiedzę i techniki strzeleckie w spójny i logiczny program.
METODYKA – czyli wiedza i czynności, które uporządkowane w systematyczny sposób umożliwiają kursantom osiągnięcie celów.
FORMA – czyli organizacją zajęć. Dowiemy się, jak dobierać kursantów w pary, tworzyć grupy, a które osoby i kiedy wymagają pracy indywidualnej. Omówimy różne opcje prowadzenia zajęć oraz warunki i czas ich trwania, aby uzyskać maksymalny efekt edukacyjny.

SZKOLENIA DYNAMICZNE
W trakcie tego bloku skupiny się wyłącznie na strzelectwie dynamicznym, które zyskuje na popularności z roku na rok.
– Zbudujemy wspólnie katalog niezbędnych, uniwersalnych technik dynamicznych,
– Omówimy czym różnią się od siebie rodzaje zajęć dynamicznych i jakie są priorytety programowe do każdego z nich
– Przygotujemy plany dydaktyczne pod kątem zróżnicowanych typów zajęć
– Porozmawiamy o najczęściej popełnianych błędach i “kruczkach” technicznych z którymi nie radzą sobie początkujący kursanci, którzy wchodzą w świat dynamiki, oraz o konkretnych rozwiązaniach, jakie możemy im zaproponować.

ELEMENTARNE UMIEJĘTNOŚCI STRZELECKIE
Tematem tego bloku są najczęściej popełniane przez kursantów błędy, które powodują brak celności lub stwarzają zagrożenie na osi.
Omówimy i przepracujemy w praktyce:
– “czytanie” tarczy,
– popularne, ale nie koniecznie dobre nawyki naszych uczniów,
– naturalne odruchy, na których możemy bazować,
– katalog technik, z których możemy czerpać
– konkretne ćwiczenia, które możemy zastosować, aby nasz Klient osiągnął satysfakcjonujący efekt na tarczy.
