METODYKA I DYDAKTYKA W STRZELECTWIE

Krok po kroku omówimy jak budować plany treningowe na zajęcia indywidualne i grupowe.

CELE – oczekiwane i pożądane zmiany jakie pod wpływem treningów ma osiągnąć kursant 

TREŚCI – czyli jak w odpowiedni sposób uporządkować wiedzę i techniki strzeleckie w spójny i logiczny program.

METODYKA – czyli wiedza i czynności, które uporządkowane w systematyczny sposób umożliwiają kursantom osiągnięcie celów.

FORMA – czyli organizacją zajęć. Dowiemy się, jak dobierać kursantów w pary, tworzyć grupy, a które osoby i kiedy wymagają pracy indywidualnej. Omówimy różne opcje prowadzenia zajęć oraz warunki i czas ich trwania, aby uzyskać maksymalny efekt edukacyjny. 

SZKOLENIA DYNAMICZNE

W trakcie tego bloku skupiny się wyłącznie na strzelectwie dynamicznym, które zyskuje na popularności z roku na rok.

– Zbudujemy wspólnie katalog niezbędnych, uniwersalnych technik dynamicznych, 

– Omówimy czym różnią się od siebie rodzaje zajęć dynamicznych i jakie są priorytety programowe do każdego z nich

– Przygotujemy plany dydaktyczne pod kątem zróżnicowanych typów zajęć

– Porozmawiamy o najczęściej popełnianych błędach i „kruczkach” technicznych z którymi nie radzą sobie początkujący kursanci, którzy wchodzą w świat dynamiki, oraz o konkretnych rozwiązaniach, jakie możemy im zaproponować.


ELEMENTARNE UMIEJĘTNOŚCI STRZELECKIE

Tematem tego bloku są najczęściej popełniane przez kursantów błędy, które powodują brak celności lub stwarzają zagrożenie na osi. 

Omówimy i przepracujemy w praktyce:

– „czytanie” tarczy, 

– popularne, ale nie koniecznie dobre nawyki naszych uczniów, 

– naturalne odruchy, na których możemy bazować, 

– katalog technik, z których możemy czerpać

– konkretne ćwiczenia, które możemy zastosować, aby nasz Klient osiągnął satysfakcjonujący efekt na tarczy.